Movember 2014 - pamiętaj o badaniach!

2014-11-20

Redakcja sportowa platformy nc+ po raz kolejny zaangażowała się w światową akcję Movember, propagującą profilaktyczne badania pomagające zapobiegać męskim chorobom. Projekt ma na celu uświadamianie mężczyznom zagrożeń dla ich zdrowia, ma także zachęcać do odwiedzenia gabinetów lekarskich w celu wczesnego rozpoznania i eliminowania „męskiego zabójcy”.

AndrzejTwarowski_TomaszSmokowski_Movember

„Zapuść wąsy dla jaj” – to hasło przyświecające dziennikarzom redakcji sportowej platformy nc+ w listopadzie. Ogólnoświatowa akcja Movember swą nazwę zawdzięcza zbitce dwóch angielskich słów -  moustache, czyli wąsy oraz November – listopad. To właśnie wąsy mają być symbolem zwracającym uwagę mężczyzn na konieczność walki z cichymi zabójcami, jakimi są nowotwory jąder i prostaty.

Movember jest bardzo widoczny na antenach kanałów sportowych platformy nc+. Oprócz naturalnych wąsów na twarzach dziennikarzy, kibice śledzący transmisje mogą zauważyć przeróżne elementy graficzne przypominające o trwającej akcji. Podczas relacji z meczów T-Mobile Ekstraklasy reporterzy używają mikrofonów ze specjalnymi kostkami oznaczonymi symbolem kampanii, a prowadzący programy studyjne oraz eksperci i goście noszą przypinki z charakterystycznym logo.

- Wąsy mają przede wszystkim zwracać uwagę mężczyzn na zagadnienie badań profilaktycznych, które mogą uratować im życie. Akcja w zeszłym roku spotkała się z pozytywnym odzewem, więc postanowiliśmy ją kontynuować. Liczymy na to, że coraz więcej mężczyzn zda sobie sprawę z tego, że czasem warto udać się do lekarza i zadbać o swoje męskie skarby  –  mówi Marcin Rosłoń, główny inicjator „Wąsopada” w redakcji sportowej platformy nc+.

Akcja przynosi realne efekty. Rok temu wąsy uratowały życie jednemu widzów, który zaintrygowany wyglądem dziennikarzy postanowił udać się do lekarza. Dzięki temu po chorobie nie ma już śladu. Szczegóły tego zdarzenia opisał na swoim blogu Marcin Rosłoń: http://www.canalplus.pl/sport/blog-czas-na-movember_1623_19.

Dzięki współpracy z Havas Worldwide Warsaw – partnerem w działaniach digital platformy nc+ -przygotowany został specjalny „movemberowy” serwis na stronie internetowej canalplus.pl/movember  , który szczegółowo przedstawia ideę akcji oraz prowadzone przez dziennikarzy nc+ inicjatywy z nią związane. Stworzona została również w ramach serwisu aplikacja pozwalająca na zapuszczenie każdemu utożsamiającemu się z akcją wirtualnych wąsów oraz możliwość opublikowania swojego wzbogaconego o wąsy zdjęcia w serwisie społecznościowym.

- Akcja Movember jest bardzo wartościowa. Zarówno ja, jak i cała redakcja bardzo mocno w nią wierzymy. Włączajcie się do gry! Bez względu na wiek, bez względu na Waszą aktualną formę, profilaktyka ponad wszystko. Zapuszczamy wąsy dla jaj! – namawia Marcin Rosłoń.

Więcej informacji na stronie: canalplus.pl/movember

Blog Marcina Rosłonia: http://www.canalplus.pl/sport/blog-czas-na-movember_1623_19


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>