Mistrzowski wybór widzów nc+

2013-10-02

Platforma nc+ zaprasza widzów do współdecydowania o tym, które mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów zostaną pokazane na antenach nc+.  Kibice wskażą spotkania transmitowane w CANAL+ Family 2 - jednym z dwóch kanałów premium z oferty platformy o największym zasięgu. Głosowanie w ramach akcji „Mistrzowski wybór” prowadzone będzie na stronach internetowych canalplus.pl i ncplus.pl.

mistrzowski_wybor

Już od 3. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów widzowie będą mogli wybierać jedno ze spotkań, które będą pokazywane danego dnia w kanałach nc+. Trzy mecze rozgrywane o godz. 20:45 zostaną wybrane przez redakcję sportową, a czwarty, który transmitowany będzie na antenie CANAL+ Family2, wskażą kibice.

- Chcemy, aby nasi widzowie byli jak najbardziej usatysfakcjonowani ofertą programową nc+. Stąd pomysł, aby to oni typowali mecz, który chcą zobaczyć. Staramy się zaproponować zawsze najciekawsze spotkania w danej kolejce Ligi Mistrzów, ale nie zawsze nasze wybory muszą pokrywać się z oczekiwaniami widzów. Teraz kibice będą mogli sami wskazać mecz, który chcą obejrzeć. Jestem przekonany, że będą to same mistrzowskie wybory – mówi Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej nc+.

Głosowanie prowadzone będzie za pośrednictwem stron internetowych CANAL+ (sport.canalplus.pl) oraz nc+ (ncplus.pl). Mecze – jeden wtorkowy i jeden środowy – 3. kolejki Ligi Mistrzów wybierane będą od 2 do 10 października.

Dla fanów futbolu przygotowana została także nowa zabawa na facebooku związana z rozgrywkami pucharów europejskich – głosowanie na najlepszego zawodnika Legii Warszawa w meczach mistrzów Polski w Lidze Europejskiej. W trakcie trwania transmisji meczów warszawskiego zespołu kibice będą mogli wybierać – analogicznie do sondy prowadzonej w trakcie spotkań T-Mobile Ekstraklasy – na facebookowym fanpage`u CANAL+ Sport (facebook.com/CANALplussport) „największy + LEgii”.

- Bardzo cieszy nas aktywność kibiców i ożywiona dyskusja, jaka odbywa się przy okazji wyborów „największego + meczu” podczas spotkań T-Mobile Ekstraklasy. Uznaliśmy, że gra polskiej drużyny w Lidze Europejskiej to dobra okazja, aby zaprosić fanów do nowej aktywności towarzyszącej naszym transmisjom. Staramy się sukcesywnie wdrażać kolejne pomysły angażujące widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu – przekonuje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i PR nc+.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>