Michał Kocięba kierownikiem ds. komunikacji kanałów sportowych w platformie nc+

2013-07-17

Michał Kocięba, po odejściu ze stanowiska rzecznika prasowego Legii Warszawa, obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów sportowych nc+. Będzie odpowiedzialny za promocję transmisji i magazynów sportowych, rozwój działań komunikacyjnych w Internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe, a także za wdrażanie nowych projektów medialnych angażujących kibiców.

Michał Kocięba swoją pracę w nc+ rozpocznie wraz z pierwszą kolejką T-Mobile Ekstraklasy, która w tym sezonie rusza już 19 lipca. Choć do tej pory związany był zawodowo głównie z piłką nożną, na nowym stanowisku będzie nadzorował również komunikację dotyczącą innych dyscyplin transmitowanych na platformie nc+.

- Kontent sportowy jest jedną z największych wartości naszej platformy. Kiedy sezon będzie w pełni, właściwie nie będzie dnia bez ważnej transmisji sportowej w nc+. Począwszy od T-Mobile Ekstraklasy i najlepszych lig zagranicznych, które rozgrywają mecze od piątku do poniedziałku, przez wtorkowo-środowe rozgrywki Ligi Mistrzów, aż po czwartkowe zmagania w Lidze Europejskiej. A do tego jeszcze żużel, koszykówka, tenis, programy promujące aktywny tryb życia, magazyny i reportaże poświęcone sportowi. Skuteczna komunikacja z kibicami jest dla nas niezwykle ważna, dlatego też – używając języka piłkarskiego - postanowiliśmy wykorzystać okienko transferowe i ściągnęliśmy do naszego zespołu bardzo dobrego i doświadczonego „zawodnika” – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.

Michał Kocięba zapowiada, że już wkrótce fani sportu, którzy aktywnie korzystają z internetowych kanałów komunikacji, takich jak facebook, twitter, YouTube czy google+ otrzymają dodatkowe materiały uatrakcyjniające i uzupełniające przekaz telewizyjny.

- Będziemy chcieli, aby kibice dostali od nas nie tylko najlepsze transmisje telewizyjne z najważniejszych wydarzeń sportowych, które oferuje platforma nc+, ale także unikalne materiały i dodatkowe informacje, które będą dostępne w Internecie. Zaprosimy ich także do interakcji i dzielenia się swoimi przeżyciami w mediach społecznościowych, wszak wszystkich nas łączy wspólna pasja, jaką jest sport – deklaruje nowy kierownik ds. komunikacji kanałów sportowych.

Pierwsze nowinki mają pojawić się wraz ze startem nowego sezonu T-Mobile Ekstraklasy.

- Już za kilka dni nasi ligowcy wracają na boiska. Mamy dużo ciekawych pomysłów angażujących fanów piłki, które będziemy realizować wspólnie z działem komunikacji. Jestem przekonany, że wykorzystanie doświadczeń Michała z ostatnich lat, zdobytych w klubach i organizacjach piłkarskich, bardzo nam w tym pomoże – przekonuje Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej Canal+.

Michał Kocięba ma 34 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim - specjalizacja: marketing medialny i public relations. W przeszłości był korespondentem redakcji sportowej Polskiej Agencji Prasowej oraz współpracownikiem Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego. Od lutego 2002 do listopada 2008 roku pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, m.in. jako rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji, a także jako oficer prasowy reprezentacji Polski za kadencji trenera Pawła Janasa. W trakcie pracy w PZPN uczestniczył w przygotowaniu kandydatury Polski i Ukrainy do organizacji EURO 2012. Był również członkiem Rady Polskiej Konfederacji Sportu – Zespół Promocji i Sponsoringu. Przed przejściem do nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>