Marketing w gastronomii kuchnia+ patronem konferencji „Czas na zmiany”

2014-01-16
kuchnia+, jeden z autorskich kanałów platformy nc+, został patronem medialnym odbywającej się 23 stycznia w Warszawie konferencji „Czas na zmiany”. Tematem wydarzenia będą różne aspekty komunikacji marketingowej w gastronomii. Wezmą w nim udział wybitne osobowości świata kulinariów i mediów. Wśród prelegentów są cenieni szefowie kuchni, restauratorzy, specjaliści ds. komunikacji, dziennikarze i projektanci.

konferencja-czas-na zmianyW czwartek, 23 stycznia 2014 r. w hotelu Sheraton w Warszawie w ramach konferencji „Czas na zmiany – czyli oryginalność i świeżość w promowaniu gastronomii” spotkają się przedstawiciele świata gastronomii, kulinariów, marketingu i mediów. Wydarzenie będzie podzielone na kilka sekcji, na które będą składały się wykłady i dyskusje. W programie konferencji znajdą się bloki tematyczne poświęcone rożnym obszarom gastronomii, w tym: nowoczesnej komunikacji marketingowej, designowi i projektowaniu komunikacji wizualnej, marketingowi w sieci (social media, blogi, www) czy budowaniu wizerunku szefa kuchni w mediach. Konferencja skierowana jest do właścicieli restauracji i hoteli, managerów, szefów kuchni, specjalistów ds. marketingu gastronomicznego, przedstawicieli producentów i dostawców branży HoReCa oraz przedstawicieli mediów związanych z tematyką kulinarną, dziennikarzy i blogerów.

- Od zawsze patronujemy największym wydarzeniom w branży kulinarnej i gastronomicznej, jak np. Międzynarodowym Targom Gastronomicznym EuroGastro. Kulisy pracy w restauracji prezentujemy również w ramach autorskiego przeglądu kuchnia+ food film fest oraz na naszej antenie w takich programach, jak „Szefowie kuchni” – mówi Joanna Albin, brand manager kanałów lifestyle’owych platformy nc+.

Joanna Albin będzie reprezentować kuchnię+ w panelu „CZAS NA LUDZI”. Wraz ze znanymi widzom stacji szefami kuchni Agnieszką Kręglicką, Adamem Chrząstowskim i Grzegorzem Łapanowskim. Będą rozmawiać o budowaniu wizerunku szefa kuchni i restauratora w mediach.

Konferencję, która odbywa się pod egidą miesięcznika „Food Service”, poprowadzą Agnieszka Małkiewicz z AM HoReCa Communications i Agata Godlewska, redaktor naczelna „Food Service”. Prelegentami poszczególnych paneli będą m.in. Robert Trzópek - szef kuchni The Harvest, Paweł Oszczyk - szef kuchni restauracji La Rotisserie w hotelu Le Regina, Małgorzata Minta - dziennikarka i blogerka, Aleksandra Lazar - założycielka serwisu Gastronauci.pl oraz Katarzyna Gliszczyńska - specjalistka ds. zarządzania designem.

Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie www.konferencje.media.com.pl/czasnazmiany/.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>