Innowacyjna komunikacja w internecie platformy nc+

2013-12-08

Podczas meczu T-Mobile Ekstraklasy Lech Poznań – Wisła Kraków po raz pierwszy w Polsce internauci mogli zobaczyć transmisję spotkania w kreacji reklamowej. Komunikacja przygotowana przez platformę nc+ miała miejsce na Onecie, który był partnerem tego nowatorskiego przedsięwzięcia.


Platforma nc+ jest posiadaczem praw do transmisji T-Mobile Ekstraklasy. Pokazuje wszystkie 296 meczów sezonu na żywo i w jakości HD. Piątkowe spotkanie Lech Poznań – Wisła Kraków, które było hitem 20. kolejki, można było zobaczyć nie tylko na ekranach telewizorów, ale także w kreacji reklamowej emitowanej w onet.pl

- Najlepszą reklamą naszej oferty jest sam unikalny kontent, który proponujemy widzom. Szukaliśmy kreatywnego sposobu na wykorzystanie mediów internetowych, aby pokazać, jakie emocje towarzyszą meczom T-Mobile Ekstraklasy w kanałach platformy nc+. Jako lider rynku chcemy również sprawdzać i wytyczać nowe, bardziej angażujące i ciekawe kierunki w komunikacji z klientem. Transmisja meczu piłkarskiego na żywo w internetowej kreacji reklamowej to prawdopodobnie pierwsze w Polsce i w Europie tego typu wykorzystanie mediów w komunikacji - mówi Jan Wykrytowicz, Dyrektor komunikacji marketingowej i badań.

Z tą oryginalną kampanią podczas 90 minut meczu zetknęło się w onet.pl 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.

Przeprowadzenie transmisji było możliwe dzięki zaangażowaniu Ekstraklasy S.A., organizatora rozgrywek ligowych, która w imieniu klubów Ekstraklasy dystrybuuje prawa medialne.

- T-Mobile Ekstraklasa jest coraz lepszym i atrakcyjniejszym produktem. W ciągu sezonu nasze mecze przyciągają przed telewizor łącznie ponad 50 milionową widownie w Polsce.  Ciągle jednak chcemy poszerzać grono odbiorców Ekstraklasy. Innowacyjne formy promocji pomagają dotrzeć do widzów, którzy być może nie mieli do tej pory okazji zobaczyć na żywo meczów naszej ligi i przekonać ich, że warto śledzić rywalizację w Ekstraklasie – mówi Łukasz Łazarewicz, Dyrektor ds. Marketingu Ekstraklasy S.A.

Platforma nc+ to najbogatsza na rynku oferta sportowa: najwięcej piłki nożnej – m.in. Liga Mistrzów i Liga Europejska, T-Mobile Ekstraklasa, ligi angielska, hiszpańska, włoska, francuska; piłka ręczna na najwyższym poziomie – VELUX EHF Liga Mistrzów; najlepszy żużel: Enea Ekstraliga i Speedway Grand Prix; koszykówka: NBA, a także tenis i sporty walki. To także wyjątkowa oferta filmowa, w tym pełna propozycja filmowych kanałów premium z rodziny CANAL+ i HBO. Widzowie nc+ mogą oglądać produkcje najlepszych hollywoodzkich studiów filmowych, oferta platformy to m.in. 500 premier filmowych rocznie w CANAL+ i 8000 tytułów do wyboru w netVOD+.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>