Ewelina Lisowska dołączyła do akcji „Akademia tańca teleTOON+”

2014-10-14

Ruszyła kampania reklamowa akcji „Akademia Tańca teleTOON+”, w ramach której choreograf Agustin Egurrola i piosenkarka Ewelina Lisowska będą zachęcać dzieci i młodzież do aktywności ruchowej. Działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 7-16 lat, widzów serialu „Akademia Tańca” emitowanego w teleTOON+, autorskiej stacji platformy nc+. Kampania potrwa do połowy listopada i obejmie radio, telewizję, prasę młodzieżową oraz media internetowe.

AKADEMIA TANCA TELETOON_STRONA AKCJI

Kampania promocyjna zachęca dzieci i młodzież z całej Polski do aktywnego włączenia się w akcję „Akademia Tańca teleTOON+”. W ramach akcji została uruchomiona strona akademiatanca.teletoonplus.pl, na której znajdują się filmiki instruktarzowe oraz specjalna aplikacja pozwalająca na dodawanie własnych nagrań i dzielenie się nimi na portalach YouTube, Facebook oraz nk.pl.

- Zależy nam na tym, aby jak najwięcej osób przyłączyło się do naszej inicjatywy. Chcemy promować ruch i taniec, dlatego formuła akcji jest zupełnie otwarta: wszyscy mogą zaprezentować swoje taneczne umiejętności i obejrzeć popisy innych – mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+. – Bardzo cieszymy się, że Ewelina Lisowska i Agustin Egurrola postanowili włączyć się w „Akademię Tańca teleTOON+”, bo oboje, jako idole młodej widowni, zmotywują ją do działania i są wiarygodni w tej roli – dodaje Papis.

Co tydzień autorzy filmików, które zdobędą najwięcej głosów wygrają iPady mini i koszulki z kolekcji Dance Store by Egurrola.  Dodatkowo ze zwycięskich nagrań jury wybierze osoby, które  zatańczą w teledysku Eweliny Lisowskiej oraz wezmą udział w tanecznej sesji magazynu „Bravo”. Taneczne występy zostaną ocenione przez: Agustina Egurrolę – choreografa, założyciela sieci szkół tańca Egurrola Dance Studio i Egurrola Dance Kids, Ewelinę Lisowską – piosenkarkę, Marysię Semotiuk – prezenterkę stacji teleTOON+, prowadzącą program „TrikiTiki” i Michała Wiśniewskiego – redaktora naczelnego magazynów „Bravo”, „Bravo Sport”, „Bravo Girl” i „Twist”.

Spoty reklamowe kampanii „Akademia Tańca teleTOON+” będą emitowane w Radiu Eska oraz w kanałach telewizyjnych Eska TV. Akcja będzie promowana w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: „Bravo”, „Bravo Girl” i „Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroka kampania displayowa w internecie (Audience on Demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia. „Akademia Tańca teleTOON+” będzie także wspierana i promowana przez Egurrola Dance Studio.

Partnerami akcji są: Universal Music Polska, Egurrola Dance Studio, Dance Store by Egurrola, Bravo Girl, Fun Club i Bravo.pl.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>