Dziesiątki tysięcy nastolatków włączyłyły się w akcję „Akdemia Tańca teleTOON+”

2014-11-18

Akcja „Akademia Tańca teleTOON+”, w ramach której choreograf Agustin Egurrola i piosenkarka Ewelina Lisowska zachęcali do aktywności ruchowej zaangażowała dziesiątki tysięcy osób. Dzieci w wieku szkolnym nakręciły kilkaset filmików i oddały ponad 150 tysięcy głosów na nagrania swoich rówieśników. Autorzy tanecznych nagrań, które zdobyły najwięcej punktów mogą wygrać występ w nowym teledysku Eweliny Lisowskiej, kurs tańca w Egurrola Dance Studio oraz muzyczną sesję w magazynie „Bravo”.

W ciągu pięciu tygodni strona akcji odnotowała blisko 1,4 miliona wizyt. Odwiedziło ją ponad 170 tysięcy młodych internautów. Uczestnicy przesyłali swoje popisy taneczne, które były oceniane i udostępniane przez internautów na Facebooku oraz nk.pl. Ze zwycięskich nagrań jury wybierze osoby, które  zatańczą w teledysku Eweliny Lisowskiej, wezmą udział w tanecznej sesji magazynu „Bravo” oraz otrzymają trzymiesięczny karnet do Egurrola Dance Studio.

- Akcja była mocno obecna w mediach społecznościowych – z racji na ich specyfikę, to najlepsze miejsce do dzielenia się filmikami i komentarzami. Cieszy nas to, że opinie były głównie pozytywne: młodzi uczestnicy akcji wzajemnie się dopingowali i chwalili taneczne umiejętności innych, choć często były to występy amatorskie – opowiada o przebiegu akcji Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+. – Aktywność dzieci przerosła nasze oczekiwania, nie spodziewaliśmy się, że aż tyle osób dołączy do Akademii Tańca teleTOON+ - dodaje Papis.

Akcja „Akademia Tańca teleTOON+” trwała od 13 października do 16 listopada. W tym czasie na stronie www.akademiatanca.teletoonplus.pl osoby w wieku 7-16 lat mogły zaprezentować swoje taneczne umiejętności i obejrzeć popisy innych. Inspiracją dla uczestników zabawy był serial stacji teleTOON+ „Akademia Tańca”, a sama inicjatywa miała na celu zachęcanie dzieci do aktywności fizycznej.

Spoty reklamowe kampanii „Akademia Tańca teleTOON+” były emitowane w Radiu Eska oraz w kanale telewizyjnym Eska TV i 4Fun TV . Akcję promowano w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: „Bravo”, „Bravo Girl” i „Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyła szeroka kampania displayowa w internecie (Audience on Demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group. „Akademia Tańca teleTOON+” była także wspierana i promowana przez Egurrola Dance Studio.

Aplikacja konkursowa została zrealizowana przez agencję Newcast. Partnerami akcji są: Universal Music Polska, Egurrola Dance Studio, Dance Store by Egurrola, Bravo Girl, Fun Club i Bravo.pl.



ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>