CANAL+ Sport ma 200 tysięcy przyjaciół na facebooku

2014-03-13

Fanpage CANAL+ Sport na facebooku śledzi już ponad 200 tysięcy internautów. Bardzo dynamiczny wzrost fanów notowany jest od lata ubiegłego roku. Platforma nc+ systematycznie wprowadza nowe akcje i zabawy dla kibiców – m.in. Największy+ meczu, Mistrzowski wybór czy Oceń mecz - związane z transmisjami sportowymi, które angażują widzów w internecie i uzupełniają przekaz telewizyjny.

200tysiecy_fb_z_logo

Od startu piłkarskiego sezonu 2013/2014 fanpage CANAL+ Sport polubiło blisko 80 tysięcy osób i jest ich obecnie już ponad 200 tysięcy. Do tego dynamicznego wzrostu przyczyniły się m.in. liczne akcje adresowane do fanów sportu prowadzone na profilu stacji.

- Staramy się podążać za światowymi trendami i systematycznie rozwijać multiscreening. Dajemy widzom możliwość wyrażania w czasie rzeczywistym ich opinii na temat oglądanych transmisji. Kibice mogą np. wskazać najlepszego zawodnika meczu T-Mobile Ekstraklasy czy ocenić atrakcyjność spotkania. Jesienią współdecydowali o wyborze spotkań Ligi Mistrzów, które pokazywaliśmy na naszych antenach. Od niedawna mogą wybierać najlepszy mecz weekendu, który na ich życzenie pokazujemy raz jeszcze – mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i PR platformy nc+.

Kibice w trakcie każdej kolejki T-Mobile Ekstraklasy angażują się w wybory najlepszych zawodników – w głosowaniach na największy+ meczu / kolejki oddanych zostało w tym sezonie łącznie ponad 75 tysięcy głosów. Od początku wiosennej części rozgrywek ligowych widzowie oceniają atrakcyjność spotkań piłkarskich transmitowanych w kanałach nc+, średnia głosów w sondzie przekracza 10 tysięcy na tydzień. Kibice typują także najlepsze „11” lig zagranicznych i Ligi Mistrzów. Wszystkie aktywności dedykowane dla fanów piłkarskich znaleźć można w dziale „WYznawcy Futbolu+” na stronie internetowej CANAL+ (www.canalplus.pl/sport/wyznawcy-futbolu-plus).

Stałym akcjom w mediach społecznościowych towarzyszą projekty specjalne, oferujące widzom rozbudowane aktywności w internecie związane z najważniejszymi wydarzeniami pokazywanymi w kanałach platformy nc+, jak np. El Clasico, mecze Ligi Mistrzów czy Weekend Gwiazd NBA.

Oprócz różnego rodzaju działań związanych z transmisjami, dużym zainteresowaniem ze strony fanów CANAL+ Sport na facebooku i ich zaangażowaniem cieszyła się w listopadzie akcja społeczna „Movember – zapuść wąsy dla jaj”, która zwracała uwagę na męskie problemy zdrowotne i zachęcała do badań profilaktycznych. Ambasadorami projektu byli dziennikarze redakcji sportowej nc+, a włączyło się w niego wielu kibiców oraz piłkarzy – m.in. cała drużyna Śląska Wrocław.

CANAL+ Sport jest także niezwykle aktywny na Twitterze. Profil stacji platformy nc+ jest najpopularniejszym kontem w zestawieniu z innymi polskimi kanałami sportowymi i śledzi go ponad 18,3 tys. fanów. Pokazywane są tam m.in. ciekawostki z boisk T-Mobile Ekstraklasy, kulisy pracy redakcji sportowej nc+ oraz opinie dziennikarzy. Działania komunikacyjne prowadzone na profilu CANAL+ Sport na Twitterze są wsparciem i uzupełnieniem aktywności facebookowej oraz tej prowadzonej na stronie internetowej.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>