100 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej nc+GO

2013-09-30

Liczbę 100 000 pobrań przekroczyła bezpłatna aplikacja mobilna nc+GO. Usługa przygotowana przede wszystkim z myślą o abonentach platformy nc+ znajduje się wśród 20 najpopularniejszych w Polsce aplikacji w kategorii „rozrywka” w sklepie App Store i w kategorii „media i video” sklepu Google Play.

nc-plus-go 

Spośród 100 tysięcy urządzeń, na które pobrano nc+GO, blisko 60% to iPhone’y i iPady. Dużą popularność wśród użytkowników systemu iOS potwierdza sierpniowy ranking portalu AntyApps.pl, w którym nc+GO znalazła się w pierwszej piątce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Obecnie nadal utrzymuje się w czołówce popularności sklepów App Store i Google Play. W pierwszym zajmuje 19. miejsce w dziale „rozrywka”, zaś w drugim 16. miejsce w kategorii „media i wideo”.

- Cieszy nas stale rosnąca społeczność skupiona wokół nc+GO. Z myślą o niej, rozwijamy aplikację w kierunku kompleksowych usług w dostępie do telewizji na urządzeniach mobilnych. Tym samym chcemy dostarczyć naszym odbiorcom aplikację, która będzie naturalnym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Jan Frelek, dyrektor ds. rozwoju biznesu.

nc+GO to bezpłatna aplikacja dla posiadaczy tabletów iPad (wersja 2 i wyższa), iPhone’ów (wersja 4 i wyższa) lub tabletów i smartfonów z systemem Android (wersja 4.0 i wyższa). Użytkownicy nieposiadający platformy nc+ mogą skorzystać z interaktywnego programu telewizyjnego lub posłuchać jednej z ponad 400 dostępnych internetowych stacji radiowych. Natomiast zarejestrowani abonenci mogą liczyć na dodatkowe możliwości m.in. stały, mobilny dostęp do 13 kanałów telewizyjnych, w tym CANAL+ Sport, nSport, MiniMini+ i teleTOON+. Za dodatkową opłatą użytkownicy nc+GO mogą skorzystać też z internetowej wypożyczalni filmów netVOD+ i zdalnie zaprogramować nagrania w dekoderze nc+.

- Tak duża liczba pobrań pokazuje, że abonenci oczekują od nas usług wykraczających poza tradycyjnie rozumianą telewizję. W związku z tym będziemy rozwijać nasze usługi mobilne, do których oprócz nc+GO, należą także aplikacje kanałów tematycznych: „CANAL+ Sport”, „przepisy kuchni+” i „Rybka MiniMini”. Będziemy łączyć kontent programowy naszych kanałów z możliwościami urządzeń przenośnych i mediów społecznościowych. Pokazuje to m.in akcja „Plus meczu” w CANAL+ Sport. Widzowie na facebookowym fanpage’u stacji mogą głosować na najlepszego zawodnika danego spotkania T-Mobile Ekstraklasy, a wyniki zabawy prezentowane są na antenie – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+.

nc+GO jest dostępna bezpłatnie. Można ją pobrać ze sklepów App Store (http://bit.ly/14pccxo) i Google Play (http://bit.ly/1gGHSk4).


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>