Czy wymiana wadliwego sprzętu jest odpłatna?

Platforma nc+ dokonuje wymiany niedziałającego, wynajmowanego sprzętu:

- nieodpłatnie – w przypadku wystąpienia usterki w trakcie użytkowania sprzętu, do której doszło bez ingerencji Abonenta. Wymianie podlega uszkodzony element zestawu: dekoder, zasilacz, pilot oraz karta.

- odpłatnie – w przypadku korzystania ze sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem zwłaszcza w przypadku zdiagnozowania usterki mechanicznej sprzętu: zalanie, spalenie, upadek, silne uderzenie dekodera, wyłamane, uszkodzone gniazda przyłączeniowe lub uszkodzona mechanicznie karta. 

Lista punktów serwisowych dostępna jest na stronie ncplus.pl.

W przypadku problemów z działaniem dekodera dodatkowego działającego w usłudze Multiroom, w celu ustalenia przyczyny problemu Abonent powinien zabrać ze sobą także dekoder główny.

W przypadku uszkodzenia dekodera zakupionego na własność ( ULTRABOX ITI5800SX, BOX+ ITI5800S, BOX+ ITI2850ST/ITI 2849ST) prosimy o kontakt z firmą świadczącą serwis ww. dekoderów:

SKYMAX Polska Sp. z o.o.

54-440, Wrocław

ul. Rogowska 117

71 341 02 49 (w godz. 9:00 - 16:00)

Przed wysyłką dekodera do naprawy konieczna jest rejestracja na stronie www.skymax.pl

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>