Czemu zamiast odbioru kanału mam komunikat "Brak uprawnień do obioru tego programu"?

 

Komunikat ten pojawia się w dwóch przypadkach:

- brak kanału w Twojej ofercie

Kanał, który próbujesz oglądać nie znajdują się w Twojej ofercie. Aby zamówić brakujący czemu kanał skontaktuj się z Konsultantem pod wskazanym w komunikacie numerem telefonu.

- wygasły uprawnienia do odbioru

Dekoder co miesiąc musi pobrać uprawnienia do odbioru kanałów. Aktualizacja uprawnień odbywa się automatycznie w godzinach nocnych, po przełączeniu dekodera do trybu standby. Jeśli dekoder jest odłączony od zasilania lub jakość sygnału z anteny jest niewystarczająca dekoder nie pobierze aktualizacji automatycznie.

UWAGA! Nie odłączaj na noc dekodera od zasilania. W godzinach nocnych dekoder w trybie czuwania standby przeprowadza wiele czynności serwisowych:

  • Pobiera aktualne uprawnienia do odbioru kanałów
  • Pobiera aktualizację oprogramowania
  • Pobiera dostępne Tv rachunki i wiadomości od operatora
  • Aktualizuje Program na 7 dni

Odłączanie dekodera od zasilania może spowodować nieprawidłowe działanie dekodera.

W celu wysyłki uprawnień postępuj zgodnie ze wskazówkami z tematu: CZEKAM NA AKTYWACJĘ JUŻ PONAD 2 GODZINY. CO ZROBIĆ? 


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>