Widzę komunikat "Brak uprawnień" lub "Kanał niedostępny". Co robić?

Komunikat ten pojawia się w dwóch przypadkach:

1. WYGASŁY UPRAWNIENIA DO ODBIORU

Dekoder co miesiąc lub w przypadku zmiany oferty, musi pobrać uprawnienia do odbioru kanałów. Aktualizacja uprawnień odbywa się automatycznie w godzinach nocnych, po przełączeniu dekodera do trybu standby. Jeśli dekoder jest odłączony od zasilania lub jakość sygnału z anteny jest niewystarczająca dekoder nie pobierze aktualizacji automatycznie.

Jeżeli komunikat wyświetla się na kanałach, które są w Twojej ofercie, potrzebne będzie odświeżenie uprawnień w dekoderze. W tym celu przełącz dekoder  na kanał nr 11 czyli TVP 1 HD. 
Odświeżenie uprawnień możesz wykonać na kilka sposobów:

A) Zaloguj się do Moje nc+ z poziomu strony www.ncplus.pl i w zakładce SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY -> MÓJ SPRZĘT wybierz AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ oraz na kolejnej planszy ponownie wybierz AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ.

Potwierdź wysyłkę aktualizacji uprawnień do odbioru ponownie wciskając „AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ

Poczekaj aż uprawnienia odbioru zostaną zapisane na Twojej karcie abonenckiej.

Maksymalny czas oczekiwania na zapisanie się uprawnień to 24 h.

B) Zadzwoń pod numer telefonu 22 310 47 47, następnie wybierz 4 – KWESTIE TECHNICZNE, dalej wybierz 1 – AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ DO ODBIORU. Jeśli na początku połączenia zidentyfikowałeś się podając nr Abonenta i PESEL uprawnienia zostaną wysłane automatycznie. Jeśli nie podawałeś danych identyfikacyjnych do wysyłki uprawnień wymagane będzie podanie 12 cyfr numeru karty dekodującej (razem z cyfrą kontrolną). Automat odczyta wprowadzony numer karty i poprosi o potwierdzenie wysyłki poprzez naciśnięcie 1 na klawiaturze telefonu. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

2. BRAK KANAŁU W TWOJEJ OFERCIE

Kanał, który próbujesz oglądać nie znajdują się w Twojej ofercie. Aby zamówić brakujący kanał skontaktuj się z Konsultantem pod wskazanym w komunikacie numerem telefonu. 

UWAGA! Nie odłączaj na noc dekodera od zasilania. W godzinach nocnych dekoder w trybie czuwania standby przeprowadza wiele czynności serwisowych:

  • Pobiera aktualne uprawnienia do odbioru kanałów
  • Pobiera aktualizację oprogramowania
  • Pobiera dostępne Tv rachunki i wiadomości od operatora
  • Aktualizuje Program na 7 dni
Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>