Czekam na aktywację już ponad 2 godziny. Co zrobić?

Aktywacja nowego zestawu do odbioru może trwać do 24 godzin.

Jeśli na ekranie telewizora wyświetla się plansza „EKRAN AKTYWACYJNY”, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zdiagnozować przyczynę problemu:

Krok 1: Zwróć uwagę na poziom siły i jakości sygnału. Są to parametry określające stan instalacji antenowej. Parametr jakości powinien być na poziomie, co najmniej 60 procent.

Krok 2: Zrestartuj dekoder w tym celu odłącz go od prądu i po chwili podłącz ponownie.

Poczekaj, aż dekoder całkowicie się uruchomi (może to zająć kilka minut).

Gdy pojawią się kanały oznacza to, że Twój dekoder został już aktywowany. Jeżeli jednak znów pojawi się plansza „EKRAN AKTYWACYJNY”, zweryfikuj zgodność karty, a następnie odśwież uprawnienia do odbioru kanałów.  Uprawnienia możesz wysłać na trzy sposoby:

  1. W internetowym centrum Abonenta moje nc+
  2. Zaloguj się do moje nc+ na stronie moje.ncplus.pl i w zakładce SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY -> MÓJ SPRZĘT wybierz AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ. 

    Potwierdź wysyłkę aktualizacji uprawnień do odbioru ponownie wciskając „AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ”.

    Poczekaj aż uprawnienia odbioru zostaną zapisane na Twojej karcie abonenckiej. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

  3. W telefonicznym centrum Abonenta – bez połączenia z konsultantem
  4. Zadzwoń pod numer telefonu 22 310 47 47, następnie wybierz 4 – KWESTIE TECHNICZNE, dalej wybierz 1 – AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ DO ODBIORU. Jeśli na początku połączenia zidentyfikowałeś się podając nr Abonenta i PESEL uprawnienia zostaną wysłane automatycznie.
    Jeśli nie podawałeś danych identyfikacyjnych do wysyłki uprawnień wymagane będzie podanie 12 cyfr numeru karty dekodującej (razem z cyfrą kontrolną). Automat odczyta wprowadzony numer karty i poprosi o potwierdzenie wysyłki poprzez naciśnięcie 1 na klawiaturze telefonu. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

  5. W telefonicznym centrum Abonenta – czekając na połączenie z konsultantem
  6. Zadzwoń pod numer telefonu 801 044 944 LUB 22 310 47 47, wybierz temat rozmowy i poczekaj na zgłoszenie Konsultanta, który wyśle uprawnienia na Twoją kartę. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

    Podobnie postępuj w przypadku komunikatu: „Kanał niedostępny, Aby wykupić ten kanał lub przy braku uprawnień zadzwoń pod numer 801 044 944 lub 22 310 47 47

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>