Czekam na aktywację już ponad dwie godziny. Co zrobić?

Aktywacja nowego zestawu do odbioru może trwać do 24 godzin.

Jeśli na ekranie telewizora wyświetla się plansza „EKRAN AKTYWACYJNY”, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zdiagnozować przyczynę problemu:

Krok 1: Zweryfikuj ile kabli antenowych jest podłączonych do dekodera i czy na ekranie aktywacyjnym wyświetla się taka sama ilość sygnałów antenowych. Jeśli masz podłączony jeden kabel do gniazda SAT1, a na ekranie aktywacyjnym wyświetla się informacja o dwóch antenach (ANTENA 1 i ANTENA 2) należy wyłączyć obsługę drugiej anteny w MENU dekodera.

Krok 2: Zwróć uwagę na poziom siły i jakości sygnału. Są to parametry określające stan instalacji antenowej. Parametr jakości powinien być na poziomie, co najmniej 60 procent..

Krok 3: Zrestartuj dekoder w tym celu naciśnij na pilocie dekodera klawisz „SETUP”, a następnie za pomocą kursorów LEWO/PRAWO wyszukaj zakładkę „DIAGNOSTYKA” i wybierz na niej pozycję ‘INFORMACJE O SYSTEMIE” wciśnij OK na pilocie od dekodera.

Naciśnij na pilocie od dekodera żółty klawisz – jeden z czterech kolorowych, znajdujący się u dołu pilota dołączonego do zestawu.

Na wyświetlonym komunikacie zaznacz TAK i potwierdź wciskając OK, że chcesz zrestartować dekoder.

Krok 4: Poczekaj, aż dekoder całkowicie się uruchomi (może to zająć kilka minut). Gdy pojawią się kanały oznacza to, że Twój dekoder został już aktywowany. Jeżeli jednak znów pojawi się plansza „EKRAN AKTYWACYJNY”, zweryfikuj zgodność karty, a następnie odśwież uprawnienia do odbioru kanałów.  Uprawnienia możesz wysłać na trzy sposoby:

  • W internetowym centrum Abonenta moje nc+

Zaloguj się do moje nc+ na stronie moje.ncplus.pl i w zakładce SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY -> MÓJ SPRZĘT wybierz AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ. 

Potwierdź wysyłkę aktualizacji uprawnień do odbioru ponownie wciskając „AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ”.

Poczekaj aż uprawnienia odbioru zostaną zapisane na Twojej karcie abonenckiej. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

  • W telefonicznym centrum Abonenta – bez połączenia z konsultantem

Zadzwoń pod numer telefonu 22 310 47 47, następnie wybierz 4 – KWESTIE TECHNICZNE, dalej wybierz 1 – AKTUALIZACJA UPRAWNIEŃ DO ODBIORU. Jeśli na początku połączenia zidentyfikowałeś się podając nr Abonenta i PESEL uprawnienia zostaną wysłane automatycznie.
Jeśli nie podawałeś danych identyfikacyjnych do wysyłki uprawnień wymagane będzie podanie 12 cyfr numeru karty dekodującej (bez cyfry kontrolnej). Automat odczyta wprowadzony numer karty i poprosi o potwierdzenie wysyłki poprzez naciśnięcie 1 na klawiaturze telefonu. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.

  • W telefonicznym centrum Abonenta – czekając na połączenie z konsultantem

Zadzwoń pod numer telefonu 801 044 944 LUB 22 310 47 47, wybierz temat rozmowy i poczekaj na zgłoszenie Konsultanta, który wyśle uprawnienia na Twoją kartę. Maksymalny czas oczekiwania do 24 h.


Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>