Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak nie ma dźwięku.

W przypadku braku odtwarzania dźwięku, sprawdź czy:

  • dekoder i telewizor nie jest wyciszony,
  • połączenie między dekoderem i telewizorem lub zestawem kina domowego nie wymaga poprawy,

Sprawdź czy przewód łączący dekoder z telewizorem nie jest uszkodzony. Podepnij do telewizora inne urządzenie np. konsolę, odtwarzacz DVD, Blu-Ray.

Jeśli inne urządzenie będzie przekazywało dźwięk za pomocą sprawdzanego przewodu sprawdź dekoder u Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ lista dostępna tutaj.

Jeśli inne urządzenie nie będzie przekazywało dźwięku wymień przewód na sprawny.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>