Brak planszy „ekran aktywacyjny” podczas pierwszego uruchomienia dekodera

Prawidłowym działaniem dekodera podczas pierwszego uruchomienia sprzętu jest wyświetlenie planszy „Ekran aktywacyjny”. Jeśli tak się nie stało i widzisz inną planszę, postępuj w zależności od rodzaju komunikatu:

1. „Brak sygnału” -  świadczy o braku łączności dekodera z telewizorem. Brak jakiegokolwiek komunikatu również może świadczyć o braku łączności między urządzeniami.

Sprawdź jakim kablem został podłączony dekoder z telewizorem. Jeżeli zostały użyte dwa różne rodzaje podłączenia, np. SCART/EURO i HDMI równocześnie, wybierz jeden rodzaj połączenia i dopasuj ustawienie w telewizorze i dekoderze:

a) Rozdzielczości dla kabla HDMI wybierana z poziomu pilota do dekodera:

  • 1080 (MENU 3)
  • 720 (MENU 4)
  • 576 (MENU 5)

Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. HDMI1/HDMI2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

b) Rozdzielczości dla kabla SCART wybierana z poziomu pilota do dekodera:

  • SD1 (MENU 1)
  • SD2 (MENU 2)           

Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. AV1/AV2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

2. „zwarcie LNB/ zwarcie anteny” - sprawdź końcówki kabla antenowego (tzw. F-ki), czy są prawidłowo zamontowane. Jeżeli rozwiązanie to nie pomoże. Wykonaj reset fabryczny dekodera (reset ten usuwa dokumenty płatności zapisane w dekoderze). Konieczna jest zmiana końcówek na kablu antenowym lub podłączenie dekodera do innego zestawu antenowego. Jeżeli powyższe działania nie przyniosą rezultatu, udaj się do punktu serwisowego celem sprawdzenia dekodera.

3. brak lub niska jakość sygnału z anteny satelitarnej – doprecyzuj ustawienie zestawu antenowego. Parametr jakości powinien być na poziomie określonym zielonym wskaźnikiem, tj. co najmniej 60%.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>