Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak nie ma dźwięku

W przypadku braku odtwarzania dźwięku, sprawdź czy:

  • dekoder i telewizor nie jest wyciszony,
  • połączenie między dekoderem i telewizorem lub zestawem kina domowego nie wymaga poprawy,

Jeżeli przyczyna nie wynika z powyższych punktów, a dekoder jest podłączony do telewizora przewodem HDMI, należy sprawdzić ustawienia dekodera:

Krok 1. Na pilocie od dekodera wciśnij przycisk MENU, a następnie przyciskami LEWO / PRAWO  wybierz opcję „USTAWIENIA”, wybór zatwierdź przyciskiem OK.

Krok 2. Za pomocą przycisków nawigacyjnych LEWO / PRAWO zaznacz pozycję „USTAWIENIA TELEWIZORA”, a następnie przyciskami GÓRA / DÓŁ wybierz pozycję „USTAWIENIA HD”, wybór potwierdzić przyciskiem OK.

Krok 3. Wybierz pozycję „DŹWIĘK HDMI” i zmień ustawienie na „STEREO”.

Jeśli zmiana ustawień w MENU dekodera nie przyniosła efektu prawdopodobnie przewód łączący dekoder z telewizorem jest uszkodzony. Sprawdź przewód podpinając do niego inne urządzenie np. konsolę, odtwarzacz DVD, Blu-Ray.

Jeśli inne urządzenie będzie przekazywało dźwięk sprawdź dekoder u Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ lista dostępna tutaj.

Jeśli inne urządzenie nie będzie przekazywało dźwięku wymień przewód na sprawny.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>