Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak nie ma dźwięku, co zrobić?

W przypadku braku odtwarzania dźwięku, sprawdź czy:

  • dźwięk w dekoderze i telewizorze nie jest wyciszony,
  • połączenie między dekoderem i telewizorem lub zestawem kina domowego nie wymaga poprawy.

Jeżeli przyczyna braku odbioru dźwięku nie wynika z powyższych punktów, zweryfikuj poprawność ustawień dekodera w menu głównym wybierając na pilocie dekodera przycisk MENU, a następnie kolejno pozycje: USTAWIENIA - USTAWIENIA SYSTEMU - DOLBY DIGITAL - dopasuj w zależności, czy podłączyłeś kino domowe czy też nie.

 

Jeżeli nadal nie udało Ci się uzyskać odbioru dźwięku przejdź do USTAWIENIA - ROZDZIELCZOŚĆ - Tryb DVI - ustaw na „Nie”.

 

Jeśli pomimo prawidłowych ustawień w dekoderze nadal nie słyszysz dźwięku wymagane jest podłączenie dekodera do innego wejścia w telewizorze lub wymiana przewodu  łączącego dekoder z telewizorem.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>