Problem z wykryciem dysku po zakończeniu instalacji

Po przeprowadzeniu pierwszej instalacji w dekoderze 4K UltraBOX+ może wystąpić komunikat o braku możliwości korzystania z nagrywania/ time shiftu lub o braku możliwości sformatowania dysku (jest to konieczne do jego prawidłowego działania).

Rozwiązanie

Ponownie uruchom dekoder po zakończeniu pierwszej instalacji. Należy to zrobić z poziomu menu przycisk MENU > Diagnostyka > Informacje i systemie > żółty klawisz na pilocie. Wówczas dysk jest prawidłowo instalowany i problem przestaje występować.

Uwaga! Nie odłączaj dysku od dekodera - może to spowodować jego uszkodzenie.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>