Komunikat „nie znaleziono kanałów” mimo prawidłowej jakości sygnału. Dekoder nie przechodzi do odbioru programów

Parametr jakości powinien być na poziomie określonym zielonym wskaźnikiem, tj. co najmniej 60%.  Jeżeli mimo tego dekoder po wyświetleniu planszy „Trwa pobieranie listy kanałów. Proszę czekać” zamiast przejść do odbioru programów wyświetla komunikat „Nie znaleziono kanałów”, może to oznaczać, iż problem związany jest z ustawieniem anteny na niewłaściwy transponder / satelitę. W celu weryfikacji prawidłowej pracy instalacji antenowej zaleca się podpięcie dekodera do niezależnej, prawidłowo ustawionej anteny i pobranie listy kanałów. Po ponownym podpięciu dekodera do własnej instalacji wystarczy doprecyzować ustawienie anteny bezpośrednio na wcześniej wyszukanych kanałach. 

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>