Komunikat „karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo”. Co zrobić?

Komunikat wyświetla się przy nieprawidłowo włożonej karcie abonenckiej.

KOMUNIKAT „KARTA USZKODZONA LUB WŁOŻONA NIEPRAWIDŁOWO”. CO ZROBIĆ?

Sprawdź czy karta jest prawidłowo włożona do dekodera.

Wejście przeznaczone na kartę znajduje się na prawej bocznej ściance dekodera.

KOMUNIKAT „KARTA USZKODZONA LUB WŁOŻONA NIEPRAWIDŁOWO”. CO ZROBIĆ?

Wyjmij kartę z czytnika, oczyść chip z ewentualnych zanieczyszczeń, np. wytrzyj go  miękką szmatką, aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia. Włóż kartę ponownie chipem do dołu i w stronę dekodera. Powtórz czynność kilkukrotnie. Jeśli dekoder nadal będzie wyświetlał komunikat o uszkodzonej karcie odłącz go od zasilania i podłącz ponownie. W przypadku braku poprawy należy sprawdzić kartę i dekoder u Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ lista dostępna tutaj.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>