Komunikat „Brak karty”. Co mam zrobić?

Pełna treść komunikatu to: „Brak karty. Dekoder jest zablokowany. Proszę włożyć kartę do czytnika stykami do dołu”.

Otwór z prawej strony dekodera służy do umieszczenia karty, którą należy wsunąć złotymi stykami do dołu w kierunku wnętrza dekodera.

Wyjmij kartę z dekodera, oczyść chip z ewentualnych zanieczyszczeń, np. wytrzyj go o miękki rękaw ubrania oraz dmuchnij w miejsce po karcie aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia. Włóż kartę ponownie chipem do dołu i w stronę dekodera.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>