Jak działa zdalne nagrywanie?


  1. Pierwszy raz zleciłem nagranie, ale dekoder nic nie nagrał, jaki może być powód?

  2. Przed pierwszym nagraniem dekoder pobierze odpowiednią konfigurację wraz ze zleceniem nagrywania. To może potrwać do 24h. Nagranie zlecone w okresie krótszym niż doba, za pierwszym razem może nie zostać przekazane do dekodera. Można przyspieszyć ten proces. Patrz punkt poniżej.

  3. Czy mogę skrócić czas oczekiwania po zleceniu pierwszego nagrywania?  

  4. Tak, przez reset dekodera, który możesz zrobić przez menu. W tym celu naciśnij MENU, a następnie wybierz: USTAWIENIA/ DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA. W takim przypadku dekoder będzie gotowy do nagrywania już po 30 minutach.

  5. Jeśli zlecę nagranie trwającego już programu, to w jaki sposób zostanie on nagrany? Wstecznie? Od teraz?  

  6. Nie ma możliwości zlecenia trwającego już nagrania. Możliwość wybrania ikony „nagraj”, jest dostępna do ostatniej minuty przed rozpoczęciem się emisji nagrania. Zgodnie z elektronicznym przewodnikiem po programach (EPG).

  7. Czy dekoder na bieżąco sprawdza moje zlecenia nagrań?

  8. Dekoder nie wykorzystywany do zdalnego zlecania sprawdza status co 24h (patrz punkt 1). Po odebraniu co najmniej raz zlecenia o nagraniu, sprawdza listę co 10 minut, warunek to pracujący dekoder z aktywnym podłączeniem do Internetu. Również w trybie standby jeśli dekoder ma ustawioną energooszczędność na "normalny".

    W dekoderach TurboBox+ i MediaBox+:

    - SETUP / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE”

    W dekoderze Wifi PremiumBox+”

    - SETUP / USTAWIENIA / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE”

    Sprawdź, jak podłączyć dekoder do internetu >

  9. Gdzie znajdę zlecone już nagrania?

  10. Zlecone nagrania można sprawdzić w aplikacji nc+ GO w ekranie „MOJE nc+ GO->moje nagrania”. 

  11. Właśnie zleciłem nagranie, ale nie widać go w "moje nagrania", jaki może być powód?

  12. Opisana sytuacja może świadczyć, że zlecenie nie zostało przyjęte. Po zleceniu nagrania z PROGRAM TV pojawia się komunikat potwierdzający, a w miejsce ikony „nagraj”, pojawia się „zlecone”. 

  13. Czy z poziomu nc+ GO mogę zarządzać nagrywaniem, które zaplanowałem pilotem na dekoderze?

  14. Aktualnie nie ma takiej funkcjonalności.

  15. Podczas zlecania nagrania pojawił się komunikat "Błąd zlecania nagrania", jaki może być powód i co należy sprawdzić?

  16. Powodem takiej sytuacji może być inne nagranie, które jest konfliktowe z istniejącym zaplanowanym już nagraniem na innym kanale (wcześniej zaplanowanym z aplikacji nc+ GO lub bezpośrednio na dekoderze).

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>