Komunikat "Brak sygnału na wejściu antenowym". Jaka jest przyczyna?

Komunikat pojawia się w trakcie oglądania programu, kiedy w dekoderze została błędnie ustawiona konfiguracja zestawu antenowego w stosunku do posiadanej liczby kabli antenowych.

Przeprowadź poprawną konfigurację anteny.

Do prawidłowego działania dekodera zalecane jest podłączenie dwóch kabli antenowych i wybór w MENU metody konfiguracji 1: DWIE ANTENY. Upewnij się, że tak jest w Twoim dekoderze.

Jeżeli jednak dekoder został podłączony jednym kablem antenowym, kabel powinien być wpięty do wejścia SAT 1. Wówczas w MENU dekodera powinna być wyłączona obsługa drugiej anteny. Możesz skorzystać z poniższej instrukcji. Należy zwrócić uwagę, że pewne funkcje dekodera nie będą dostępne.

Zobacz:

NIE MAM MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA DWÓCH KABLI ANTENOWYCH, JAK WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ DRUGIEJ ANTEN?

Jeżeli mimo prawidłowych ustawień w MENU dekodera komunikat „BRAK SYGNAŁU NA WEJŚCIU ANTENOWYM” nadal będzie się pojawiał, zwróć szczególną uwagę na końcówki kabla antenowego, które mogły się obluzować i przez to dekoder nie odczytuje poprawnych wartości sygnału antenowego. 

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>