Zmiana numeru konta bankowego do wpłat za usługi nc+

1. Wpłaciłem na poprzedni numer konta, czy moja wpłata zostanie uznana?

Wpłata na dotychczasowy numer konta będzie uwzględniona, bez potrzeby zgłaszania tego faktu. Kolejne opłaty prosimy kierować na nowy numer konta podany w bieżących rachunkach oraz po zalogowaniu w zakładce moje nc+.

2. Korzystam z polecenia zapłaty, czy powinienem zgłosić fakt zmiany numeru konta do wpłat?

W przypadku polecenia zapłaty, nie ma konieczności wykonywania dodatkowych czynności.

Opłaty będą automatycznie przekazywane na właściwy numer konta bankowego.

3. Korzystam w swoim banku ze stałego zlecenia na wykonywanie przelewu za usługi nc+, czy powinienem zgłosić w banku zmianę numeru konta do wpłat?

Tak, w przypadku korzystania ze stałego zlecenia przelewu, zmianę numeru konta bankowego do wpłat należy niezwłocznie zgłosić w banku, który realizuje płatności. W innym przypadku, wpłaty będą kierowane na niewłaściwy rachunek bankowy.



ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>