Gdzie mogę sprawdzić aktualny stan swoich płatności?

Aktualny stan swoich płatności możesz sprawdzić w:

  • internetowym centrum Abonenta moje nc+ pod adresem moje.ncplus.pl
  • telefonicznym centrum Abonenta

Sprawdzenie stanu płatności w moje.ncplus.pl

Zaloguj się do moje.ncplus.pl używając numeru PESEL oraz indywidualnego hasła.
Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz je korzystając ze wskazówek wyświetlanych na ekranie.

Po zalogowaniu do serwisu na ekranie głównym zobaczysz stan swoich płatności z możliwością ewentualnej zapłaty.

Wybierając zakładkę MOJE PŁATNOŚCI sprawdzisz szczegóły swoich płatności.

Sprawdzenie stanu płatności w Telefonicznym Centrum Abonenta

Aktualny stan płatności możesz sprawdzić dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Abonenta, bez konieczności rozmowy z Konsultantem. Wystarczy, że przygotujesz swój numer Abonenta i PESEL.
Zadzwoń pod numer 801 044 944 lub 22 310 47 47

i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora.

Wybierz 3 „faktury i płatności”,

wybierz 1 „saldo”, aby sprawdzić stan płatności.


Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>