Ekstrakasa - jak to działa

Spis treści:

  1. Podpisana umowa na promocję z kartą pre-paid "Extrakasa"
  2. Rejestracja w Moje nc+
  3. Opłacenie faktury w terminie
  4. Doładowanie karty pieniędzmi
  5. Aktywacja karty
  6. Zakupy

Podpisana umowa na promocję z kartą pre-paid "Extrakasa"

1. Co powinienem otrzymać razem z umową?

Kopertę z kartą pre-paid, kopertę z PIN-em oraz formularz karty, który należy podpisać

2. Jakie warunki muszę spełnić, żeby otrzymać pieniądze na karcie

Jeśli jesteś nowym Klientem konieczna jest aktywacja karty w MOJE nc+, opłacenie pierwszej faktury w terminie (dla Klientów oferty Vip+Max karta zostanie zasilona w dwóch ratach – pierwsza transza w wysokości 250 zł po opłaceniu pierwszej faktury, druga transza w wysokości 250 zł po opłaceniu drugiej faktury) oraz podpisanie formularza karty. Jeśli jesteś już Abonentem NC+ i nie zalegasz z opłatami wystarczy, że zarejestrujesz kartę w MOJE nc+ i podpiszesz formularz karty.

3. Ile mam czasu na skorzystanie z promocji Extrakasa dla oferty Internetu i Telefonu?  

30 dni od daty zakupu promocji Extrakasa TV.

4. Czy w Ofercie Rodzinnej dostanę doładowanie za każdą kolejną kartę SIM?

Kwota doładowania jest taka sama niezależnie od ilości kart SIM

5. Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać dodatkowe środki za Internet i / lub Telefon?

Warunkiem otrzymania dodatkowych środków na kartę, którą Klient otrzymał przy zakupie promocji Extrakasa, jest podpisanie umowy na Internet i/lub Telefon, opłacenie faktury w terminie za Telewizję oraz Internet i/lub Telefon oraz rejestracja karty w ICA

6. Ile mam czasu na wykorzystanie środków na karcie?  

Karta jest ważna do 31 maja 2018

7. Co stanie się ze środkami których nie zdążę wykorzystać?

Środki niewykorzystane przepadają

Rejestracja w Moje nc+

1. W jaki sposób mam aktywować kartę w MOJE nc+?

Po zarejestrowaniu się w MOJE nc+ na stronie https://logowanie.ncplus.pl/cas/register, należy postępować zgodnie z instrukcją widoczną na stronie. Konieczne będzie wpisanie cztery ostatnich cyfr numeru karty otrzymanej razem z umową.

2. Ile mam czasu na aktywację karty w MOJE nc+?

Dwa pełne miesiące od daty podpisania umowy na promocję Ekstrakasa

Opłacenie faktury w terminie

1. Gdzie znajdę termin opłacenia faktury?

Dokument płatniczy otrzymasz mailem, będzie tam wpisany termin do którego należy uregulować opłatę.

Doładowanie karty za usługę TV nastąpi po opłaceniu rachunku za usługę TV. Doładowanie za usługę Internetową i  / lub Telefoniczną nastąpi po zapłaceniu rachunku za TV oraz rachunków za Internet i / lub Telefon.

W przypadku wyboru jednej płatności za usługę Telewizyjną, Internetową i / lub Głosową należy uregulować płatność zgodnie z informacją na dokumencie płatniczym.

Doładowanie karty pieniędzmi

1. Kiedy otrzymam pieniądze na karcie po opłaceniu faktury i rejestracji w MOJE nc+?

Jeśli jesteś nowym Klientem konieczna jest aktywacja karty w Moje nc+ oraz opłacenie pierwszej faktury w terminie (dla Klientów oferty Vip+Max karta zostanie zasilona w dwóch ratach – pierwsza transza w wysokości 250zł po opłaceniu pierwszej faktury, druga transza w wysokości 250zł po opłaceniu drugiej faktury).

Jeśli jesteś już naszym abonentem wystarczy rejestracja karty w Moje nc+.

W przypadku przedłużenia Umowy drogą telefoniczną albo zawarcia Umowy drogą telefoniczną lub na stronie internetowej www.ncplus.pl, zasilenie Karty środkami pieniężnymi nastąpi maksymalnie w terminie 25 dni roboczych od daty przedłużenia albo zawarcia Umowy, pod warunkiem spełnienia w/w warunków.

2. Skąd będę wiedział, ze mam już środki na koncie? 

Po zleceniu przelewu przez NC+ do Banku otrzymasz powiadomienie sms-em. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania sms-a karta zostanie doładowana.

Aktywacja karty

1. Czy po otrzymaniu środków na koncie karta jest gotowa do użytku?

Kartę należy aktywować dokonując dowolnej operacji poprzez włożenie karty do czytnika oraz użycie kodu PIN lub w bankomacie Pekao S.A. (lista bankomatów dostępna na stronie).

2. Gdzie mam się zgłosić w przypadku zagubienia / kradzieży karty?

Należy zadzwonić na Infolinię Banku Pekao S.A.  (801 365 365 z telefonów stacjonarnych, (22) 59 12 232 z telefonów komórkowych)

3. Czy dostanę duplikat karty w przypadku zagubienia / kradzieży karty / zniszczenia?

Zgodnie z Regulaminem Sprzedaży Premiowej „Extrakasa” NC+ nie wydaje duplikatów ani nowych kart w przypadku zagubienia / kradzieży / uszkodzenia. Pozostałe środki na karcie przepadają.

Zakupy

1. Czy mogę wypłacić pieniądze z bankomatu?  

Możliwe są wyłącznie płatności bezgotówkowe

2. Gdzie mogę sprawdzić ile środków zostało mi na koncie?

Saldo oraz 10 ostatnich operacji na saldzie można sprawdzić w bankomatach Banku Pekao S.A., bezpłatnie.

3. Gdzie mam złożyć reklamację w przypadku nieprawidłowych operacji na koncie?

W razie pytań zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka „Napisz do nas”). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. W przypadku błędnych operacji na saldzie czas rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć ze względu na konieczność współpracy w tym zakresie przez NC+ z Bankiem.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>