Co zrobić kiedy pojawiają się problemy z dekoderem?


KOMUNIKAT

PRZYCZYNA

ROZWIĄZANIE

BRAK SYGNAŁU. Upewnij się, że w menu dekodera wybrałeś właściwy typ konwertera (twin lub pojedynczy). Jeśli problem występuje nadal, sprawdź instalację antenową

- Brak jakości sygnału

- Uszkodzenie kabla antenowego

- Uszkodzenie konwertera

- Dekoder podłączony za pomocą jednego kabla antenowego

- Należy sprawdzić konfigurację anteny w menu USTAWIENIA

- Należy sprawdzić poprawność podłączenia kabla antenowego do wejścia 1 i 2. Najlepiej w tym celu zamienić przewody miejscami, aby wykluczyć uszkodzenie dekodera

- Należy dokonać korekty ustawienia anteny lub konwertera

- Jeżeli dekoder ma być podłączony do anteny za pomocą jednego kabla, to należy do tego użyć wejścia

SAT 1 i zmienić typ konwertera na POJEDYNCZY

UWAGA. Włóż kartę do dekodera, chipem do góry

- Brak karty w czytniku dekodera

- Należy włożyć kartę do czytnika dekodera (chipem do góry)

UWAGA. Karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo

- Uszkodzona karta

- Nieprawidłowo włożona karta

- Należy sprawdzić czy karta jest włożona prawidłowo (chipem do góry)

Brak uprawnień do odbioru tego kanału

- Problem z uprawnieniami podczas aktywacji

- Odłączenie dekodera od zasilania na dłuższy okres

- Brak autoryzacji na kolejny miesiąc

- Jeżeli komunikat występuje na wszystkich kanałach, prosimy o kontakt z TCA


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>