Co zrobić kiedy pojawiają się problemy z dekoderem?

KOMUNIKAT

PRZYCZYNA

ROZWIĄZANIE

Włóż kartę abonencką do czytnika terminala

- Brak karty w czytniku dekodera

- Należy włożyć kartę do czytnika dekodera (chipem do góry)

Karta abonencka uszkodzona lub włożona niewłaściwie

- Uszkodzona karta

- Nieprawidłowo włożona karta

- Należy sprawdzić czy karta jest włożona prawidłowo (chipem do góry)

Brak uprawnień do odbioru tego kanału

- Problem z uprawnieniami podczas aktywacji

- Odłączenie dekodera od zasilania na dłuższy okres

- Brak autoryzacji na kolejny miesiąc

- Jeżeli komunikat występuje na wszystkich kanałach, prosimy o kontakt z TCA

BRAK SYGNAŁU. Upewnij się, że w menu dekodera wybrałeś właściwy typ konwertera (twin lub pojedynczy). Jeśli problem występuje nadal, sprawdź instalację antenową

- Brak jakości sygnału

- Uszkodzenie kabla antenowego

- Uszkodzenie konwertera

- Należy sprawdzić konfigurację anteny w menu USTAWIENIA

- Należy sprawdzić poprawność podłączenia kabla antenowego

- Należy dokonać korekty ustawienia anteny lub konwertera


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>