Długo czekałem na połączenie. Kto mi zwróci za rachunek?

Operator nie zwraca kosztów połączeń z Telefonicznym Centrum Abonentów.

Kontaktując się z nami dzwoniący ponosi koszty za połączenie według stawek operatora, z którego usług korzysta (informacja o tym znajduje się na stronie internetowej ncplus.pl).

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem uzależniony jest od ilości Abonentów dzwoniących w danej chwili do naszego Telefonicznego Centrum Abonenta. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi była na najwyższym poziomie, a czas oczekiwania na połączenie jak najkrótszy.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o umowie w internetowym centrum abonenta moje nc+.

        

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>