Dlaczego nie mogę dodzwonić się na infolinię?

Infolinia nc+ czynna jest całą dobę. Połączenia Abonentów są automatycznie przełączane do konsultantów, którzy w danej chwili nie prowadzą rozmów. Zdarza się, że w „godzinach szczytu” przy wzmożonej aktywności Abonentów, czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem TCA może się wydłużyć.

Dodatkowym powodem dłuższego oczekiwania na połączenie może być wprowadzenie nowych usług lub promocji i związany z tym wzrost zainteresowania.

Jeśli masz pytania dotyczące swojej umowy zapraszamy do skorzystania z moje nc+, dzięki któremu uzyskasz szczegółowe informacje o swojej umowie.

Wszystkie informacje o nowych usługach i promocjach publikowane są na stronie ncplus.pl i naszym profilu facebookowym nc+.

        

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>