Jak działa nc+ GO?

  1. Ile kosztuje korzystanie z usługi nc+ Go?

  2. W zależności od pakietu jaki posiadasz, bezpłatny limit oglądania w nc+ GO może wynosić nawet 744h.
    Bezpłatne limity oraz cennik dla poszczególnych pakietów:
    - pakiet VIP+ Max - 744 h/0 zł
    - pakiet Universe+, pakiet Extra+, opcję Extra+ lub przynajmniej 1 kanał CANAL+ -  100 h/0 zł
    - pozostałe pakiety – pierwsze 3 h/0 zł, następne 97h/4,99 zł.

  3. Kto może ściągnąć i zainstalować aplikację nc+ GO?

  4. Aplikację nc+ GO może za darmo ściągnąć każdy, kto posiada urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.0 i wyższej lub iOS w wersji 7.0 i wyższej lub Windows Phone w wersji 8.1 i wyższej. Każdy kto ściągnie aplikację uzyska dostęp do wersji demo. Zarejestrować się lub zalogować do aplikacji mogą tylko Abonenci nc+.

  5. Kto może korzystać z nc+ GO?

  6. Wszyscy Abonenci nc+, którzy ściągną aplikację lub wejdą na stronę ncplusgo.pl, zarejestrują się i zalogują, mogą korzystać z nc+ GO. 

  7. Gdzie mogę korzystać z usługi nc+ GO?

  8. Gdziekolwiek zechcesz na terytorium RP. Wystarczy tylko połączenie z siecią Internet za pomocą WiFi, LAN lub komórkowej transmisji danych.

  9. Czy z usługi mogę korzystać poza granicami kraju?

  10. Nie. Usługa  dostępna jest wyłącznie dla Abonentów logujących się z terytorium Polski i z polskim adresem IP.

  11. Do jakich kanałów uzyskam dostęp?

  12. Aktualnie nawet do ponad 90 kanałów telewizyjnych, które posiadasz w swoim pakiecie nc+. Liczba kanałów będzie powiększana sukcesywnie. Sprawdź listę dostępnych kanałów.

  13. Nie odbieram kanału, który jest dostępny w mojej ofercie. Jak rozwiązać ten problem?

  14. Skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłaty wg stawek operatorów).

  15. Do jakich kolekcji uzyskam dostęp?

  16. Obecnie możesz mieć dostęp nawet do 50 bezpłatnych kolekcji oraz 8 płatnych (seriale+, Disney Movies on Demand, HBO, Kino świat, AXN now, najlepsze tvp.pl, dzieci, DaVinci Learning extra) oraz wypożyczalni filmów Premiery VOD+. Dostęp do kolekcji bezpłatnych zależy od kanałów telewizyjnych (liniowych) jakie posiadasz w swoim pakiecie nc+. Dostęp do danego kanału telewizyjnego oznacza jednoczesny dostęp do odpowiadającej mu kolekcji. 
    Bezpłatne limity czasu oglądania oraz cennik korzystania z aplikacji znajduje się w punkcie 1.

  17. Dlaczego niektóre audycje (programy) są niedostępne w nc+ GO pomimo, że sam kanał jest dostępny?

  18. Podobnie jak dla kanałów wszystkie audycje (programy) posiadają określone prawa licencyjne na emisję. Niektóre z audycji (programów) mogą nie mieć praw na nadawanie w Internecie.

  19. Podczas logowania otrzymałem komunikat o błędzie związanym z wtyczką Silverlight. Jak mogę ten problem naprawić?

  20. Proponujemy odinstalowanie oraz ponowną instalację wtyczki Silverlight lub skorzystanie z innej przeglądarki.

  21. Jakich danych potrzebuję, aby zarejestrować się do nc+ GO?

  22. Aby zarejestrować się do nc+ GO będziesz potrzebował numeru Abonenta wraz z numerem umowy oraz PESEL. W celu rejestracji wymagane będzie także podanie adresu e-mail, który będzie Twoim loginem oraz zdefiniowania przez Ciebie hasła dostępu do usługi.

  23. Gdzie znajdę numer Abonenta i numer umowy służący do rejestracji?

  24. Numer Abonenta wraz z numerem umowy odnajdziesz na swojej umowie abonenckiej, którą zawarłeś z nc+. Informacje te możesz uzyskać także logując się do Internetowego Centrum Abonenta lub kontaktując się z Telefonicznym Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłaty wg stawek operatorów).

  25. Zarejestrowałem się do usługi jednak nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywacyjnym. Co mogę teraz zrobić?

  26. Sprawdź czy wysłana wiadomość nie trafiła do różnych podfolderów w Twojej skrzynce odbiorczej (np. do folderu SPAM). Jeśli nie odszukałeś nigdzie wiadomości z linkiem aktywacyjnym skorzystaj z linku umieszczonego na formularzu rejestracyjnym umożliwiającego ponowne wysyłanie linku aktywacyjnego.

  27. Zapomniałem loginu do usługi nc+ GO. Jak mogę go odzyskać?

  28. Loginem do usługi jest Twój adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz, którego adresu użyłeś skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłaty wg stawek operatorów).

  29. Zapomniałem hasła do usługi nc+ GO. Jak mogę je odzyskać?

  30. Możliwość ustawienia nowego hasła dostępna jest na ekranie logowania do usługi nc+ GO.  Po kliknięciu w link „Zapomniałeś hasło?”. Wypełnij adres email, za pomocą którego się logowałeś a zostanie wysłana do Ciebie wiadomość z linkiem resetującym hasło.

  31. Czy podany adres e-mail w procesie rejestracji musi być tym samym adresem, ktory podawałem nc+ do kontaktu ze mną?

  32. Nie, podczas rejestracji do nc+ GO możesz podać swój dowolny adres e-mail. Na podany adres wysłana zostanie wiadomość z linkiem aktywacyjnym a dodatkowo adres ten posłuży do późniejszego logowania się do usługi.

  33. Korzystam z usługi nc+go TV i płace za nią 1,99 zł miesięcznie. Czy po rejestracji do nc+ GO opłaty ulegną zmianie?

  34. Tak, po akceptacji nowych dokumentów opłaty zostaną zniesione.

  35. Na jakich urządzeniach dostępna jest aplikacja nc+ GO?

  36. Aplikacja nc+ GO dostępna jest obecnie na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows Phone  oraz komputerach osobistych z systemami Windows i OSX i obsługiwana przez przeglądarki Firefox, Safari Internet Explorer, Chrome.

  37. Jakie wymagania musi spełniać moje urządzenie, abym mógł korzystać z aplikacji nc+ GO

    Do korzystania z nc+ GO wymagane jest urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.0 jednak rekomendowana wersja systemu to 4.4.2 i wyższa lub iOS w wersji 7.0 i wyższej lub Windows Phone w wersji 8.1 i wyższej.

  38. Ile urządzeń mogę zarejestrować do usługi?

  39. Maksymalnie możesz zarejestrować 4 urządzenia. W skład limitu wchodzą zarówno urządzenia mobilne jak i przeglądarki na komputerach osobistych. Co oznacza, że każda przeglądarka liczona jest jako osobne urządzenie.

  40. Z ilu urządzeń mogę korzystać jednocześnie?

  41. Jednocześnie możesz korzystać (tzn. odtwarzać materiały wideo) maksymalnie z 2 urządzeń.

  42. Jak mogę usunąć/wymienić zarejestrowane urządzenie?

  43. Możesz usunąć urządzenie, z którego nie korzystasz jedynie podczas zalogowania się na nowym urządzeniu. Obowiązuje limit 2 zmian na miesiąc.

  44. Jaka jest wymagana minimalna przepływność łącza internetowego, abym mógł korzystać z nc+ GO?

  45. Minimalna przepływność łącza internetowego wynosi 2Mb.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>