Do czego służy Internetowe centrum abonenta - moje nc+?

W Internetowe centrum abonenta - moje nc+ znajdziesz następujące informacje:

•    bieżące saldo
•    dane teleadresowe
•    oferta programowa, z której aktualnie korzystasz
•    aktualny adres email oraz numer telefonu kontaktowego
•    rodzaj i numery używanego sprzętu*
•    historia płatności z ostatnich 6. miesięcy*
•    podgląd e-rachunku w formacie PDF*
•    historia zamówień VOD+*

W ICA możesz również:

•    zmienić dane teleadresowe
•    usunąć kod blokady z karty abonenckiej
•    zamówić film z kategorii Premiery VOD+ (http://ncplus.pl/co-ogladac/wypozyczalnia-vod)
•    uregulować należności*
•    włączyć usługę e-rachunku*
•    poszerzyć ofertę programową* (http://ncplus.pl/sklep/promocje)
•    wykonać reaktywację karty abonenckiej*
•    zapoznać się z przygotowanymi dla Ciebie promocjami i zakupić wybrane*

Dostępność niektórych informacji zależna jest od wersji aplikacji jaką posiadasz.

*Informacje dostępne w najnowszej wersji Internetowe centrum abonenta - moje nc+.

Jak zalogować się do Internetowego Centrum Abonenta - moje NC+?
To proste!

1. Przygotuj numer Abonenta lub PESEL oraz hasło.
2. Wejdź na moje.ncplus.pl
3. Wpisz numer Abonenta, pomijając cyfry po myślniku.

W zależności od wpisanego numeru Abonenta zostaniesz przekierowany na właściwą stronę logowania.

Zapomniałeś hasła?
Sprawdź formularz umowy lub zadzwoń pod numer 801 044 944 lub 22 310 47 47.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>