Na wyświetlaczu dekodera widzę komunikat „TEST” / „TESTING". Co zrobić?

Komunikat ten wyświetla się na dekoderze po podłączeniu dekodera do prądu przez około 2 do 3 minut, następnie sam znika.

Jeżeli w/w komunikat wyświetla się na dekoderze od dłuższego czasu:

  • Wyciągnij kartę dekodującą z dekodera
  • Odłącz dekoder od prądu na 10s
  • Po włączeniu dekodera do prądu i pojawieniu się komunikatu z prośbą o włożenie karty do czytnika, umieść kartę dekodującą w dekoderze.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

zadzwoń do nas

22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:

Poniedziałek – niedziela8:00 – 22:00
Świętanieczynne

Zainteresowała Cię
nasza oferta?

Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

Dziękujemy za pozostawienie kontaktu

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>