ROZWIŃ BIZNES Z OFERTĄ
PREMIUM SPORT PRO
Dołącz do elitarnej grupy tych, którzy wyświetlają telewizję legalnie. Zagwarantuj swoim gościom sportowe emocje na najwyższym poziomie
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
JEDYNA OFERTA NA RYNKU, KTÓRA UMOŻLIWIA LEGALNE TRANSMITOWANIE
NAJWIĘKSZYCH WYDARZEŃ SPORTOWYCH
W PUBACH, BARACH I LOKALACH GASTRONOMICZNYCH
LIGA MISTRZÓW UEFA
Wszystkie mecze od sezonu
2015/2016 wyłącznie na
kanałach sportowych nc+
(przez kolejne 3 lata)
EKSTRAKLASA SPEEDWAY
Transmisje z najlepszej ligi
żużlowej świata!
EKSTRAKLASA
Wszsytkie mecze Ekstraklasy
na żywo w jakości HD
wyłącznie w nc+!
DAVIS CUP
Dla fanów tenisa
NBA
Dla fanów koszykówki
transmisje z rozgrywek NBA!
LIGA EUROPY
Najlepsze rozgrywki czołowych
zespołów międzynarodowych
LIGA ANGIELSKA
Najlepsi piłkarze Ligi
Angielskiej w pasjonujących
meczach!
SUPERLIGA
Pasjonujące rozgrywki piłki
ręcznej mężczyzn

PREMIUM SPORT PRO

Skorzystaj z praw do publicznego odtwarzania kanałów informacyjnych, muzycznych i lifestylowych.


Z nc+ możesz legalnie publicznie emitować wszystkie powyższe
wydarzenia. Pomiędzy nimi korzystać z praw do publicznego odtwarzania kanałów z grupy TVN, kanałów muzycznych i dodatkowych kanałów sportowych tj Eurosport, Eurosport2




POZOSTAŁE KANAŁY:
SKONTAKTUJ SIE Z NAMI
ABY POROZMAWIAĆ O WSPÓŁPRACY
ZOSTAW DANE KONTAKTOWE
DZIAŁ SPRZEDAŻY B2B

22 310 45 15

opłata według stawek operatora

POZOSTAW DANE,
A MY ODDZWONIMY
ZNAJDŹ PUB W KTÓRYM OBEJRZYSZ SPORT OD NC+
DODATKOWE INFORMACJE
A co z Zaiksem?
Zapoznaj się z dokładnymi informacjami o formalnych warunkach publicznego odtwarzania. Platforma nc+ przypomina o konieczności respektowania praw autorskich chronionych przez ZAIKS i inne instytucje. Pamiętaj, że zakup oferty nc+ dla biznesu nie zwalnia Cię ze zobowiązań wobec ZAIKS-u i właścicieli licencji.
Czym jest publiczne odtwarzanie?
Publiczne odtwarzanie to, najprościej rzecz ujmując, każdy pokaz treści odbywający się poza domem, dla osób pozostających w innych relacjach niż rodzinne więzy. „Publiczne odtwarzanie utworu jest jednym z tzw. pól eksploatacji utworu, za którą autorowi bądź producentowi należy się odpowiednie wynagrodzenie (art. 6 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).”

Publiczne odtwarzanie filmów może się legalnie odbywać wyłącznie za zgodą producenta. Jeżeli w salonie, hotelu, sklepie, restauracji czy w autokarze odtwarzamy filmy, rozgrywki sportowe lub inne programy, mamy obowiązek uzyskać zezwolenie (licencję) producenta na takie odtwarzanie. Następnie powinniśmy (zgodnie z warunkami licencji) rozliczyć się za korzystanie z własności intelektualnej w z producentem filmu, jego lokalnym dystrybutorem lub np. Motion Picture Licensing Company Polska, która na terenie Polski reprezentuje zbiorczo setki producentów filmowych. nc+ zabezpieczyło i gwarantuje prawa do publicznego odtwarzania wymienionych wydarzeń sportowych.
Rozliczanie w kosztach
Przy współpracy z niezależną grupą doradców podatkowych z Grant Thornton, zebraliśmy dla Ciebie podstawowe informacje na temat zasad rozliczania kosztów abonamentu nc+ w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej.

W uzasadnionych przypadkach możesz potraktować koszt abonamentu jako koszt uzyskania przychodu pomniejszając tym samym podstawę opodatkowania. Możesz również odliczyć należną stawkę VAT w wysokości 8 %.

Decydującym kryterium przy kwalifikacji prawnej danego kosztu, jako kosztu uzyskania przychodów jest kryterium celu poniesienia kosztu. Zamiarem podatnika powinno być dążenie do osiągnięcia przychodu. Brak tegoż przychodu nie uzasadnia wyłączenia wydatku na abonament z kosztów uzyskania przychodu.

Kolejnym istotnym elementem jest to, by z okoliczności faktycznych i rodzaju prowadzonej działalności, można było uznać, że dany wydatek w istocie może przyczynić się (nawet potencjalnie) do osiągnięcia przychodów.

W większości wypadków nabycie usług płatnej telewizji przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą będzie pośrednio związane z uzyskiwanymi przychodami. Należy jednak mieć na uwadze zarówno rodzaj prowadzonej działalności i możliwość wykorzystania płatnej telewizji na jej potrzeby, zarówno w sposób bierny (jako źródło wiedzy), jak i bezpośredni (np. w strefach klienta, pokojach hotelowych).