Świetna oglądalność Ligi Mistrzów w nc+

2014-04-09

Pasjonujące mecze 1/4 finału Ligi Mistrzów mieli okazję zobaczyć we wtorek widzowie kanałów platformy nc+. Łączna średnia oglądalność spotkań Borussia Dortmund – Real Madryt i Chelsea Londyn – PSG wyniosła ponad 760 tysięcy widzów.

liga-mistrzow-03.04

Heroiczną walkę zespołu Roberta Lewandowskiego z madryckim Realem o półfinał Champions League oglądało w CANAL+ Sport średnio blisko 389 tysięcy widzów. Jest to najwyższa w tym roku i druga w całym sezonie (listopadowe spotkanie Borussia – Napoli przyciągnęło przed telewizory 398 tys. widzów) widownia meczu Ligi Mistrzów w kanałach platformy nc+.

 

Drugi z wtorkowych ćwierćfinałów Chelsea - PSG pokazywany był w kanale nSport, który wybrało ponad 242 tysiące widzów. Dużym zainteresowaniem kibiców cieszyła się Multiliga Mistrzów, czyli transmisją łączona obu rozgrywanych równolegle spotkań, którą śledziło w CANAL+ Family średnio około 130 tysięcy widzów.

 

W środę, 9 kwietnia platforma nc+ pokaże dwa kolejne mecze ćwierćfinałowe: Atletico Madryt – FC Barcelona (przed tygodniem transmisję w nSport obejrzało ponad 350 tysięcy widzów) i Bayern Monachium – Manchester United. W piątek o godz. 12:00 w nSport transmisja losowania półfinałów Ligi Mistrzów, które rozegrane zostaną 22/23 oraz 29/30 kwietnia.

 


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>