El Clasico – pasjonujący mecz z rekordową oglądalnością w nc+

2014-03-24

Niedzielne starcie Realu Madryt z FC Barceloną osiągnęło najwyższy wynik oglądalności spośród wszystkich wydarzeń sportowych prezentowanych w 2014 roku na antenach kanałów sportowych platformy nc+. El Clasico oglądało w CANAL+ Sport średnio prawie 414 tysięcy widzów.

el-clasico

Wczorajsza konfrontacja Realu Madryt z FC Barceloną okrzyknięta została najlepszym widowiskiem piłkarskim ostatnich lat. Mecz hiszpańskich potęg transmitowany był w Polsce tylko w CANAL+ Sport. W niedzielny wieczór przed telewizorami zasiadła rekordowa liczba widzów. Średnio spotkanie to oglądało dokładnie 413 983 tysięcy kibiców, co jest najlepszym od ponad trzech lat wynikiem oglądalności w CANAL+ ligowego starcia tych zespołów. Poprzednie El Clasico, rozegrane w październiku 2013 roku, śledziło średnio 340 tysięcy widzów.

Niedzielny mecz na żywo ze stadionu Santiago Bernabeu komentowali dziennikarz nc+ Rafał Wolski oraz Jerzy Dudek, były zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Polski. Przy murawie stadionu zlokalizowane zostało studio CANAL+ Sport, skąd reporter stacji - Piotr Laboga - wprowadzał widzów w panującą na miejscu atmosferę. Gośćmi Pauliny Czarnoty-Bojarskiej w warszawskim studiu nc+ byli Tomasz Frankowski, Maciej Murawski i Leszek Orłowski. Specjalnie z okazji tego wyjątkowego wydarzenia uruchomiony został także odrębny serwis w internecie elclasico.canalplus.pl, gdzie na kibiców czekało wiele atrakcji – m.in. wybór wyjściowych jedenastek, komentowanie wydarzeń meczowych czy ocenianie zawodników po zakończonym spotkaniu. W trakcie meczu kibice mogli za pośrednictwem tej witryny śledzić dokładne statystyki.

- Na stadionie Santiago Bernabeu zobaczyliśmy futbol na najwyższym światowym poziomie i aż 7 goli. W niedzielę na trybunach był komplet ponad 85 tysięcy kibiców. Bardzo cieszymy się, że również podczas naszej transmisji mieliśmy swój „komplet” ponad 400 tysięcy widzów przed telewizorami. Wiosnę rozpoczynamy od rekordu oglądalności wydarzeń sportowych transmitowanych na naszych kanałach. To wspaniały prognostyk na dalszą część sezonu i kolejne wielkie mecze, które nas czekają – mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>