PODNIEŚ POZIOM SWOICH
USŁUG Z PAKIETEM NC+
Najlepsze kanały TV w każdym pokoju twojego hotelu lub pensjonatów
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Proponujemy unikalne kanały tematyczne oraz programy premium dla każdego.
CANAL+
Flagowy kanał premium oferujący bogaty wybór
wybór filmów fabularnych i animowanych,
seriali, koncertów i wydarzeń sportowych.
CANAL+ FILM
Najnowsze seriale, bijące rekordy
popularności na całym świecie, to
specjalność tego kanału.
CANAL+ FAMILY
Bogata oferta seriali i filmów familijnych
animowanych filmów dla dzieci oraz
przyrodniczych filmów dokumentalnych.
CANAL+ DISCOVERY
Unikalne programy i filmy dokumentalne o
ludziach pełnych pasji, którzy zmienili swoje
hobby w sposób życia.
CANAL+ SPORT
Uzupełniający kanał premium, poświęcony
bogatej ofercie sportowej.
CANAL+ SPORT2
Uzupełniający kanał premium, poświęcony
bogatej ofercie sportowej.
Pakiet nc+ idealnie wpasuje się w potrzeby Twoich hotelowych gości.

NC+ DLA HOTELI

kanały premium, które przeniosą Cię w wymiar filmowej rozrywki na najwyższym poziomie oraz przybliżą gwiazdy światowego kina.


to idealne połączenie filmów komercyjnych, najnowszych filmów polskich oraz ciekawych tytułów nagradzanych na całym świecie.


Kanały bez reklam.




POZOSTAŁE KANAŁY:
SKONTAKTUJ SIE Z NAMI
ABY POROZMAWIAĆ O WSPÓŁPRACY
ZOSTAW DANE KONTAKTOWE
DZIAŁ SPRZEDAŻY B2B

22 310 45 15

opłata według stawek operatora

POZOSTAW DANE,
A MY ODDZWONIMY
HOTELE, PENSJONATY, APARTAMENTY

Sprawdź gdzie znajdują się nasi partnerzy

MAPA OBIEKTÓW
DODATKOWE INFORMACJE
A co z Zaiksem?
Zapoznaj się z dokładnymi informacjami o formalnych warunkach publicznego odtwarzania. nc+ przypomina o konieczności respektowania praw autorskich chronionych przez ZAIKS i inne instytucje. Pamiętaj, że zakup oferty nc+ dla biznesu nie zwalnia Cię ze zobowiązań wobec ZAIKS-u i właścicieli licencji.
Czym jest publiczne odtwarzanie?
Publiczne odtwarzanie to, najprościej rzecz ujmując, każdy pokaz treści odbywający się poza domem, dla osób pozostających w innych relacjach niż rodzinne więzy. „Publiczne odtwarzanie utworu jest jednym z tzw. pól eksploatacji utworu, za którą autorowi bądź producentowi należy się odpowiednie wynagrodzenie (art. 6 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).”

Publiczne odtwarzanie filmów może się legalnie odbywać wyłącznie za zgodą producenta. Jeżeli w salonie, hotelu, sklepie, restauracji czy w autokarze odtwarzamy filmy, rozgrywki sportowe lub inne programy, mamy obowiązek uzyskać zezwolenie (licencję) producenta na takie odtwarzanie. Następnie powinniśmy (zgodnie z warunkami licencji) rozliczyć się za korzystanie z własności intelektualnej w z producentem filmu, jego lokalnym dystrybutorem lub np. Motion Picture Licensing Company Polska, która na terenie Polski reprezentuje zbiorczo setki producentów filmowych. nc+ zabezpieczyło i gwarantuje prawa do publicznego odtwarzania wymienionych wydarzeń sportowych.
Rozliczanie w kosztach
Przy współpracy z niezależną grupą doradców podatkowych z Grant Thornton, zebraliśmy dla Ciebie podstawowe informacje na temat zasad rozliczania kosztów abonamentu nc+ w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej.

W uzasadnionych przypadkach możesz potraktować koszt abonamentu jako koszt uzyskania przychodu pomniejszając tym samym podstawę opodatkowania. Możesz również odliczyć należną stawkę VAT w wysokości 8 %.

Decydującym kryterium przy kwalifikacji prawnej danego kosztu, jako kosztu uzyskania przychodów jest kryterium celu poniesienia kosztu. Zamiarem podatnika powinno być dążenie do osiągnięcia przychodu. Brak tegoż przychodu nie uzasadnia wyłączenia wydatku na abonament z kosztów uzyskania przychodu.

Kolejnym istotnym elementem jest to, by z okoliczności faktycznych i rodzaju prowadzonej działalności, można było uznać, że dany wydatek w istocie może przyczynić się (nawet potencjalnie) do osiągnięcia przychodów.

W większości wypadków nabycie usług płatnej telewizji przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą będzie pośrednio związane z uzyskiwanymi przychodami. Należy jednak mieć na uwadze zarówno rodzaj prowadzonej działalności i możliwość wykorzystania płatnej telewizji na jej potrzeby, zarówno w sposób bierny (jako źródło wiedzy), jak i bezpośredni (np. w strefach klienta, pokojach hotelowych).